Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2009. november 15., vasárnap

Mai menü: marhahúsleves, paradicsompuding főtt hússal, naspolyafelfújt


Kicsit csaltam, mert a levest tegnap megfőztem, a múltkor vásárolt bio szürkemarhából, jó kis velőscsonttal, sok zöldséggel, fokhagymával, gyömbérrel - a szokásos dolgok közül csak a krumpli maradt ki. A tányéron a végeredmény, a velő is belekeverve! :)

A paradicsompuding pedig inkább paradicsom zselé! A szokásos olaszos
fűszerezésű mártásba zselatint tettem, és hagytam megszilárdulni a hűtőben. A levesben főtt marhával tálaltam.
Igazság szerint a delikvens még bekebelezett egy kis resztelt nyúlmájat is, amit már nem sikerült lefotóznom! :)
A naspolyafelfújt viszont sikert aratott, a kimaradt naspolya krémmel öntöttem le. Ezt a két receptet a diétának megfelelően ötvöztem . Cukor helyett mézet használtam, a fűszer csillagánizs és fahéj volt, a felfújtnál pedig mandulaliszt ment a tojások közé önként és dalolva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése