Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2012. április 22., vasárnap

Medvehagymás csalánkrémleves

A csalán beköltözött nálunk az étlapra! :)
Ezt most fotó nélkül posztolom [gyorsan, ahogy Trixi kérte :)], képzeljetek el egy szép zöld színű levest! :))
2 evőkanál ghee-n [tisztított vaj] 4 apróra vágott újhagymát megdinszteltem, jött rá a megmosott csalánhajtásból 2 marékkal, majd 4-5 medvehagymalevél. Fedő alatt pár percig pároltam, majd megszórtam (gesztenye)liszttel és felengedtem húslevessel. Felforraltam, botmixerrel pürésítettem. Ennyi! :) Tálalható sonka- vagy kolbász-csipsszel, pirított (tök)maggal.
[Diétán kívül kevés tejszínnel lágyítható és betétként juhtúrós gombóccal - 1 tojás 1 ek. juhtúróval és 4 ek búzadarával simára keverve -állni hagyni 15 percet a hűtőben, majd a levesben v. külön sós vízben kifőzve - tálalható.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése