Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2012. október 10., szerda

Őszi - mindentbele - lecsó

Ma végérvényesen ideért az ősz, begyújtottam a kandallóba és megkezdtem a végső termény-betakarítást. Így aztán az ebéd is klassz, zöldséges "egyveleg" lett. 
A sütőtökkrém levesről már írtam posztot, bár a mait (megint) kissé másképp készítettem el (kókusztej nélkül). 
A lecsót a következőképpen készítettem: 2 fej hagymát felszelve kevés zsiradékon megpároltam, majd közepes kockákra vágva a következő sorrendben mentek bele a zöldségek: 1 kis cukkini, 1 kis padlizsán, 2 sárga és 1 zöld paprika, majd 6-7 koktélparadicsom. Sóztam, kevés friss kakukkfűvel és apróra vágott petrezselyemmel fűszereztem, majd mikor lekapcsoltam a gázt, 1 púpos kiskanál pesto-t kevertem hozzá (sajt nélkülit). Mennyei lett! 
Bár nem nevezhető ratatouille - nak (francia lecsó), de talán leginkább ahhoz hasonlít...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése