Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. szeptember 3., péntek

8. évesem tortája

Kisfiam, a kis Delikvens ma 8 éves lett. És már 3 napja iskolás.
Gitta citrom tortáját csináltam meg neki, egészen úgy, ahogy oda le van írva. Szerintem nagyon finom lett, Neki is ízlett, az iskolában a többi gyerek között viszont nem aratott osztatlan sikert. Hát cukor nem volt benne, az tuti és még színezék sem... Sajnos nem mehettem be az ünneplésre, így egyben nem tudtam lefotózni, pedig igen szépen feldíszítettem! :) Csak egy szeletet sikerült megmentenem...

A recepthez annyit fűznék hozzá, hogy aki nem teljesen vegán, az használjon inkább egy kis zselatin lapot, vagy kétszeres mennyiségű útifű maghéjat, mert nekem nem akart egybenmaradni a krém. A kesudiós hab sem, pedig abba is tettem egy kis psylliumot. Az alap lett a legjobb, de az összhatás is remek! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése