Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2013. május 26., vasárnap

Gyereknapi kényeztetés: bodzás - epres palacsintácska

Bár nálunk minden nap Gyereknap van :), azért mára is került valami extra finomság az asztalra. És mivel a bodzavirág szezonja van, gondoltam, belecsempészem. 
Az elkészítéshez először is bodzaszörpre, vagy -limonádéra van szükség, amibe cukor helyett mézet, vagy xylitet, vagy stíviát kell tenni.
2 tojást kettéválasztottam, felvertem a fehérjét, a sárgájához pedig 2-3 ek. bodzaszörpöt, kevés kókusztejet, késhegynyi vaníliaport és 1 ek. kókuszolajat adva szintén habosra kevertem. Ebbe tettem 3 ek. kókuszlisztet, majd még hígítottam, mikor nagyon besűrűsödött. Hozzákevertem a fehérjehabot és bő (kókusz)olajon evőkanálnyi mennyiségből sütöttem kis palacsintácskákat.
A töltelékhez összevágtam 5 dkg epret, amit bodzaszörpbe áztattam és megszórtam kis bodzavirágokkal. Ezt helyeztem aztán a kisült lapocskákra, majd kevés kókuszkrémmel meglocsoltam.
A kép magáért beszél.... :)
Boldog Gyereknapot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése