Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2014. július 13., vasárnap

Egy kis segítség kezdő smoothie (krémturmix) - gyártóknak

Már írtam arról többször is, milyen fontos a nyers, élő ételek fogyasztása. Nem vagyok fanatikus, nem gondolom, hogy csak ilyeneken kéne élni egy átlagembernek, de nem bántom azt sem, akinek ez a választása. Én jobb szeretek az "arany középúton" maradni, általában mindenben.
Egy külföldi oldalon láttam egy helyes táblázatot a smoothie-k elkészítéséről, gondoltam, lefordítom, hogy azok is értsék, akik esetleg nem beszélnek angolul. Remélem, tudjátok használni, fogadjátok szeretettel! :)


A zöldeket legjobb variálni, lehet többfélét is használni, mint ahogy a gyümölcsökből is. Lényeges, hogy vegyszermentes termesztésből származó növényeket használjunk és alaposan, krémesre turmixoljuk! (Minél nagyobb teljesítményű a mixerünk - annál finomabb lesz a végeredmény!) A turbózó hozzávalókból egyszerre csak egyfélét és keveset használjunk! A smoothie-t mindig éhgyomorra fogyasszuk és várjunk utána legalább 1 órát a következő étkezéssel!
Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése