Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. február 8., hétfő

Palacsintácskák bablisztből


Andié az érdem, hogy a bablisztet behozta a köztudatba nálunk! Az én variációmban így néz ki a babliszt gyártás (előre szólok, nagyon macerás, csak erős idegzetűeknek!): 10 dkg nagyszemű fehérbabot 1 napra beáztattam. Utána majdnem puhára főztem kb. 20 perc alatt. Szemenként meghámoztam, majd 2 napra a meleg kandalló tetejére tettem száradni. Közben rázogattam, forgattam. Ezek után kis adagokban kávédarálóval ledaráltam. Kész is a babliszt! :)
1 tojáshoz tettem 2 evőkanállal belőle, 1 kk. mézzel és annyi kókusztejjel, hogy folyós legyen. Kicsi palacsintákat sütöttem, házi (mézzel készült) baracklekvárral kentem meg őket.
Kicsit a gesztenyére emlékeztetett a tésztája!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése