Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2012. június 11., hétfő

Tökmaglisztes puffancs kapros-citromos cukkinikockákkal

Előre szólok, hogy ebben a posztban meglepetés vár minden blogolvasót! :) De erről majd később. 
A tökmagliszt csuda találmány. Első találkozáskor kissé talán meghökkentő - kinézetre és ízre is. Ha azonban nem használhatunk gabonaliszteket, nagyszerű segítség. Persze tökmagliszt és tökmagliszt között is van különbség. Ízben, állagban, felhasználhatóságban...
Többfélét kipróbáltam már, most a Nature Cookta terméke eléggé meggyőzött. 
A puffancs elkészítése rém egyszerű és gyors. 2 egész tojást villával felvertem, megsóztam és 3 evőkanál Nature Cookta tökmagliszttel alaposan elkevertem. Egy serpenyőben kókuszzsírt hevítettem, majd evőkanállal pingponglabdányi  halmokat szaggattam bele és közepes lángon 1-2 percig sütöttem, majd megfordítva még fél percig a másik oldalát is. Nem kell túlsütni, mert akkor száraz lesz és főleg frissen finom!
A cukkinit kevés répakockával megsózva és kevés vizet aláöntve fedő alatt puhára pároltam. Mielőtt kész lett volna, bio citrom héját reszeltem bele és kaporral szórtam meg. Nagyon jól illett a puffancshoz. Így együtt egy gyors, laktató ebéd kerekedett.




Most pedig a meglepetés! 

Az alábbi kuponkód 10%-os kedvezményre jogosít a Xukor és a Nature Cookta termékek árából mennyiségtől függetlenül, melyet a kedves blogolvasók vehetnek igénybe a http://www.biobolt.e-tar.hu/ weboldalon.

A kuponkód: jucus12
(A kuponkódot a vásárlás véglegesítésekor kell az ajándékutalvány mezőbe
beírni! Regisztráció szükséges!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése