Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. március 12., péntek

Nyers pite


Na, nem kell megijedni, ehető ez, sőőőőőt!!! Végre nekiálltam gyümölcslapot aszalni, úgy ahogy azt Gittánál olvastam. Kicsit macerás volt, mert nincs aszalóm, viszont a kandalló tetején szépen kiszáradt így is, csak tovább tartott. Az inspirációt Annipanni almás-mákos pitéje adta, kb. úgy is csináltam, csak nekem 4 lapom volt és 3 réteg töltelékem: 2 almás és 1 mákos. (Az almásból természetesen kimaradt a pudingpor, a mákoshoz pedig pár csepp kókusztejet is tettem.) Féltem, hogy nem tudom majd szeletelni, de ez csak az elején tűnt így, utána a lap szépen visszapuhult a tölteléktől és könnyen vágható lett. Ha kétszer ennyit csináltam volna, az is kevésnek bizonyul! Köszönöm az ötletet!

2 megjegyzés: