Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2013. augusztus 25., vasárnap

Extra hétvégi reggeli

... vagy hétköznapi vacsora. Esetleg szerény ebéd. :) Kinek hogy tetszik. Egyébként semmi különleges nincs benne, hacsak az az ötlet nem, hogy a cukkiniben sül a tojás. Na, de kezdjük az elején.
Egy nagyobb cukkinit megmostam, de nem hámoztam meg, ujjnyi karikákra vágtam és kanállal kiszedtem a belső, puha, magos részét. Picit megsóztam, fűszerkeverékkel megszórtam. Lehet rá zöldfűszert és/vagy fokhagymát is tenni - opcionális. Házi szalonnát szeltem fel, ropogósra kisütöttem, a visszamaradt zsírban pedig megsütöttem a cukkinikarikákat. (Az elején kicsit fedő alatt is, hogy a gőzben puhuljon, párolódjon.) Mikor megfordítottam, egyiknek a közepébe beleütöttem egy kis tojást, egy másikéba összevágott zöldhagymát. A harmadik féle karikát akkor mártottam pirospaprikába, mikor már kisült. A közepébe összevágott szalonna került. Csinosan elrendeztem a tányéron és már ettük is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése