Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2014. február 8., szombat

Brokkolikrémleves - vidáman

A cím önmagában valószínűleg kevés embernél vált ki ujjongást, de megpróbálhatjuk - főleg gyerekek esetében - kissé vidámítani a tálalást, hátha jobban elfogy. :)
Brokkolit és karfiolt is felhasználtam ehhez a leveshez - afféle maradékokat. Apróra vágtam és egy liter vízben feltettem főni. Bio ételízesítővel, sóval, őrölt köménnyel, fokhagymával fűszereztem - sőt volt egy kis olíva olajon párolt hagymám, azt is hozzáadtam. Mikor minden megpuhult, botmixerrel pépesítettem. (Attól függően, hogy állunk a diétában sűríthetjük magliszttel, gluténmentes, főtt gabonával, netán egy kisebb főtt krumplival.) 1 evőkanálnyi kókuszkrémtől még krémesebb lesz.
Tálaláskor avokádóval, főtt tojás karikákkal, kimentett brokkoli darabbal és apróra vágott piros (kápia) paprikával a képen látható módon díszítjük. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése