Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2011. október 3., hétfő

Libamáj variációk 1. Mézes-kakukkfüves libamájTorony :)

Tartok tőle, hogy magamra vonom a népharagot, de mentségemre szolgáljon, hogy nem vettem, hanem kaptam a libamájat. Igen, pontosan olyat, amilyet te is mindig nézegetsz az Interspárban, hogy "jó volna, jó volna, de hát durva drága"! :-P
Most viszont dőzsölés van (egy sima, októberi hétfőn!), és miért ne osszam meg veled, hátha jövő héten te jutsz hozzá, aztán majd nem tudsz vele mit kezdeni! :))))
Egy szép almát kicsumáztam és 1 cm-es karikákra vágtam. A vékonyan kizsírozott serpenyőt felhevítettem és beleraktam az almakarikákat. Pár percig sütögettem mindkét oldalukat, közben kevés mézet (most épp mustármézet!!!) csorgattam rá és kakukkfű levélkékkel szórtam meg. Közben a májat is 1 cm-es szeletekre vágtam fel és az almát kiszedve, ebben finom zsírban sütöttem 1-1 percig. A végén pici só és bors ment még rá, majd az almát és a májat váltakozva feltornyoztam és a kisült pecsenylével meglocsoltam. :)

1 megjegyzés: