Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2011. november 29., kedd

Pikáns, zelleres húsgombócok

A fénykép sajnos nem jól sikerült, így most csak leírással szolgálhatok. Szokás szerint nem mértem le semmit, csak úgy 'szemre' csináltam, de megpróbálok hozzávetőleges adatokat megadni. :)
Kb. 20 dkg (két marék) összevágott sertéshúst (másmilyen is jó lehet), ugyanannyi szárzellert, feleannyi szalonnát, 2 kis fej hagymát, 2 gerezd fokhagymát, 1 kis piros színű paprikát az aprítógépbe tettem és jól összemixeltem. Közben sóztam, borsikafűvel, őrölt köménnyel és 1 kis kanál mustárral fűszereztem.
Már így is lehetett volna sütni, de én még 1 tojást, és fele-fele arányban tökmag- és gesztenyelisztet adtam hozzá. Vizes kézzel kis gombócokat formáltam és zsiradékon pirosra sütöttem.
Szárzellerrel főtt vöröslencsepüréhez adtam ebédre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése