Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2012. július 4., szerda

Kókuszlisztes palacsintatorony

Tutira nem hiszi el senki, ha azt mondom, 10 perc alatt hoztam össze ezt a csudás desszertet. Nincs mese, sietni kell, ha édességre vágyó Delikvens sürget! :-)
3 szép nagy tojást egy deci hideg vízzel, egy evőkanálnyi mézzel, egy késhegynyi vaníliaporral és egy csipet (szárított) reszelt citromhéjjal habosra vertem fel. Egy másik edényben összekevertem (kb.) 5 dkg kókuszlisztet kevés darált mandulával. A tojáshoz (kivételesen) adtam egy csipet szódabikarbónát, majd gyors mozdulatokkal összekevertem a lisztekkel. Közben már melegedett a serpenyő 3 ek. kókuszzsírral. Ebbe mertem ki 4-5 kis palacsintácskát (ahogy a tészta és az edény mérete kiadja). Mindkét oldala sült 2-3 percig.
Kiszedve saját áfonyalekvárral kentem meg, majd rászórtam a málnát és egy kevés áfonyát.
Nagy sikere volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése