Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. április 22., csütörtök

Fűszeres sült ikra spenótágyon

Ma Guiness rekordot döntöttem az ebédkészítés gyorsasági szakaszán! Az ajtón belépéstől számított 10. percben a delikvens szájában volt az 1. kanál! :)) Későn értünk haza, megpakolva mindenfélével, éhező gyermekkel, így a leggyorsabban elkészíthetőt kaptam elő a vásároltak közül: ikrát és haltejet. A serpenyő már várta a löttyintésnyi olívaolajat, ment bele az ikra, amit közben megsóztam és kurkumával, őrölt köménnyel fűszereztem. Pár perc kellett csak neki, kevés vizet is öntöttem alá, nehogy kiszáradjon. Mellé dobtam (a hűtőben, zacsiban, megmosva tárolt) spenót leveleket. Ennek sem kellett több 2 percnél. Mehetett a tányérra, mellé a szín-íz-dísz - fokozó sangó retekcsíra és a póréhagyma csíra. Citromlével meglocsolva hamar eltűnt a tányérról! :)) Ja és még le is tudtam fotózni! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése