Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. július 6., kedd

Diós-kakukkfüves-vargányás vadmalacmáj sült hagymával

Vadmalacmájhoz jutottam. Kis érmékre vágtam, befűszereztem friss borsika- és kakukkfűvel. Hidegen sajtolt napraforgó olajban 1 fej hagymát megsütöttem, majd kiszedtem. Egy marék (áztatott) diót mozsárban összetörtem kakukkfűvel, sóval és fél marék szárított erdei vargányával, majd fél dl olajat öntöttem rá.
A vadmalacmáj érméket épp csak pár percig sütöttem a serpenyőben, majd mikor már nem volt véres a közepe, elzártam a gázt alatta és hozzáadtam a diós keveréket. Pár perc után fedő alatt máris összeértek az ízek, és a máj sem száradt ki.
A sült hagymával tálaltam, kakukkfű ágacskával és pár szem málnával vidámítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése