Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. július 7., szerda

Töltött cukkini másképp

A fiatal cukkinit konkrétan ezzel a keverékkel töltöttem meg: az (1 napig sós vízben) áztatott dióból egy maréknyit durvára törtem mozsárban, olajos szardíniát, kapribogyót, petrezselymet, 1 kk. útifű maghéjat és egy fél tojássárgáját adtam hozzá, valamint kevés olívaolajjal öntöztem meg. Sózni nem kellett, mert a szardínia eleve kissé sós volt. A pikáns ízt a kapribogyó és ecetes leve adta. A cukkinit nem hámoztam meg, csak 4-be vágtam, mint Tóték az Őrnagyot :), kanállal kiszedtem a magos részét, pici sót szórtam rá és betöltöttem. A sütőtál aljára is olívaolajat öntöttem, ráraktam a cukkinit, még egy kis zöldfűszernek örült a tetején + olívaolaj, majd fedő alatt 40 percig sütöttem. A sütés után így nézett ki:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése