Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. augusztus 17., kedd

Házi, füstölt-főtt sertésnyelv cukkinis lecsóval

A kép és a cím magáért beszél, de azért röviden leírom az elkészítés menetét. A házilag pácolt, gyengén felfüstölt sertésnyelvet kuktában megfőztem kb. fél óra alatt, majd vékonyan felszeleteltem. A lecsóhoz 1 fej hagymát félfőre vágtam, kevés (hidegen préselt, bio) olajon üvegesre pároltam, ezután került bele a felszeletelt paprika, majd a kockára vágott cukkini, és a só. Mikor már majdnem megpuhult, akkor tettem hozzá az előzőleg héjától megszabadított és összevágott paradicsomot. Rottyant még egy pár percet és a végén megszórtam kevés apróra vágott zöldfűszerrel (amik egyébként az emésztést is segítik!): oreganó, bazsalikom, izsópfű. Ezek éppen nyíló virágaival díszítettem a tányéron.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése