Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. augusztus 30., hétfő

Mennyei manna: zsályás nyúlmáj úrgombával

 Javában tart nálunk a gombaszezon, mint már írtam. Ennek jegyében (és mivel hétvégén nyúlhalál volt nálunk) készült ez a mennyei finomságú étel. 
1 fej hagymát zsiradékon megfonnyasztottam, rátettem a kisebb darabokra vágott nyúlmájakat (3 darabot) és egy kis csokornyi apróra vágott zsályát. Kb. 5 perc pirítás után ment bele a feldarabolt úrgomba (császárgalóca), ami fenséges ízt és színt adott neki. A sózást a végére időzítettem.
Sokat gondolkodtam, hogy mihez hasonlít az íze ennek a gombának és másnap, hidegen megkóstolva ugrott be: vaj íze van! Aztán később hallottam, hogy állítólag kirántva rántott sajt ízű. Majd legközelebb kipróbálom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése