Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. december 1., szerda

Erdészné kedvence: erdei gombával, medvehagymával töltött tekercs, diós leveles kellel

A mai ebéd (is) hirtelen ötlettől vezérelve született. Volt egy szép darab karajom, amit sikerült vékonyan felszeletelni és kiklopfolni. A töltelékhez 1 fej hagymát apróra vágtam és 2 szelet, csíkokra vágott, füstölt (házi) szalonna kíséretében sütögetni kezdtem. Ujjnyi csíkokra vágott medvehagymát és kockázott erdei gomba keveréket tettem még hozzá (a mélyhűtőben lapultak eddig) és pár percig együtt pirítottam. Kevés kakukkfűvel ízesítettem (az erdei feeling-et erősítendő), majd pár perc hűlés után 1 tojást és 1 ek. instant hajdinakását kevertem bele. (E kettő nélkül is összeáll a töltelék, aki még nem tart itt a diétában!)
A szeletekre kevés tölteléket helyezve felcsavartam, fogvájóval megtűztem és zsíron kisütöttem. A köret a már korábban is posztolt leveles kel volt, amit most megpároltam és dióval összepirítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése