Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2009. december 9., szerda

Kifordított mákos beigli :)


Mivel a diétába beilleszthető beigli receptre kaptam felkérést, ezt sikerült alkotni:
4 tojást kettéválasztottam, a fehérjét csipet sóval kemény habbá vertem, a sárgáját 3 ek. mézzel, kevés fahéjjal és reszelt citromhéjjal fehéredésig kevertem. Ehhez adtam a 8 ek. darált mákot (cukor nélkül is meg lehet darálni!!!), majd óvatosan a tojáshabot. Sütőpapírral bélelt sütőlapon 1 cm vastagon elterítettem és 175 °-os sütőben 12 percig sütöttem. Benedvesített konyharuhára terítettem (papírt lehúztam) és még melegen feltekertem. (Vigyázat, könnyebben törik, mint a mandulás piskóta!) A töltelék a dm-ben kapható bio kókusztej konzerv sűrű, krémes része, reszelt citromhéjjal és vaníliával felfőzve pár perc alatt. (A biztonság kedvéért kevés zselatint is tettem bele.) Mikor a tészta is és a krém is kihűlt, akkor házasítottam őket.
Ugyanezzel a technikával a diós beigli is előállítható! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése