Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. november 29., hétfő

Kettőből egy: a tegnapi ebéd újjászületése

Képet most nem mellékelek, de röviden leírom, hátha másnak is ihletet ad. :)
A tegnapi húslevesben főtt zöldségeket (répa, fehérrépa, karalábé, zeller) összekockáztam, tettem még hozzá apróra vágott savanyú uborkát és egy almát, valamint a sült csirke maradékát szintén összevágva. (A húst nem tanácsos nyers gyümölccsel kombinálni, de most ez ügyben tettem egy kis kihágást.)
1 (friss, házi, bio) tojás sárgájából majonézt kevertem hidegen sajtolt napraforgóolajjal, amit (cukormentes) mustárral, sóval és kevés citromlével ízesítettem. Mivel a tejföl nem megengedett, ezért kevés húslevessel hígítottam mártás sűrűségűre. Összekevertem a hússal és a zöldségekkel és már kész is volt a finom majonézes hússaláta! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése