Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. november 3., szerda

Lasagne - tészta nélkül

Ez a lasagne speciális, mint a mi diétánkban minden, de azért nagyon finom és sok féleképpen variálható, attól függően, mi található éppen otthon. A töltelék nálunk most apróra vágott padlizsán és maradék sült gidahusi keverékéből állt össze. A padlizsánt olaszos fűszerkeverékkel, fokhagymával és sóval fűszereztem és olívaolajon elősütöttem. A húst összevágtam (talán jobb lett volna ledarálni, de így is jó volt).
A sütőtál alját hajszálvékony szalonnaszeletekkel béleltem ki, majd erre a közepes méretű cukkiniből (hosszában) zöldséghámozóval vágott vékony szeleteket helyeztem. Erre jött a padlizsános, húsos töltelék, majd újra cukkinicsíkok, újra töltelék, egészen addig, míg a hozzávalók el nem fogytak. Közben a kezünkkel kicsit lenyomogatjuk. Önthetünk rá kedvünk szerint fűszerezett házi paradicsomszószt, nálam ez most elmaradt, enélkül is nagyon finom lett. A tetejére is szalonna szeleteket tettem. (Kezdők kedvéért: olaszos fűszerek a kakukkfű, oreganó, bazsalikom.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése