Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. január 28., csütörtök

2 in 1: natúr gesztenyepüré

Már megemlékeztem a METRO-s natúr gesztenyepüréről (figyelem, nem a bio gesztenyepüré, mert abban van bio nádcukor!!), most 1 csomagból kétfélét is készítettem.
2/3-ából gesztenyés-almás sütit: 3 tojás szétválasztva, sárgája 1 kanál mézzel és 2 kanál, előzőleg felolvasztott kókuszzsírral kikeverve, majd 3 hámozott, reszelt alma, a gesztenyepüré, 1 szelet sült tök (kihagyható), 8 dkg (lemértem!!!) lisztté őrölt mandula, kevés fahéj, vaníliarúd belseje kikapargatva hozzákeverve, majd a habbá vert fehérje. Sütőpapírral kibélelt kisebb tepsibe öntöttem és 175 °-on, kb. fél órát sütöttem. Nagyon fincsi lett. Afféle teasütemény! :)

A maradék gesztenyepüré egy pangasius filében végezte, töltelékként. A gesztenyét némi sült tökkel sóval, borssal, újhagymával és két kis fürjtojással (ennek híján 1 kicsi tyúktojással) dolgoztam össze. A halfilét óvatosan kiklopfoltam, a tölteléket ráhelyeztem, felcsavartam, fogpiszkálóval megtűztem és finoman, lassan serpenyőben kókuszzsíron megsütöttem. A maradék tölteléket gombócokban mellé raktam sülni. A megsült haltekercset felszeleteltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése