Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. január 22., péntek

Gluténmentes gesztenyés-aszalt meggyes muffin


Szintén a Metro-ban vettem NATÚR gesztenyepürét fagyasztva. Nagyon jó édes és sós ételekhez is.
Egy maroknyi aszalt meggyet (saját termés, saját aszalás!) kevés mézes-citromos, valódi vaníliarúddal ízesített vízben felforraltam. 2 tojást szétválasztva a fehérjét habbá vertem, a sárgáját 2 ek. mézzel felhabosítottam, majd 5 dkg olvasztott vajat tettem hozzá. Beleraktam a meggyet, a levéből 2 ek-nyit, darált mandulából 5 dkg-t és a lereszelt gesztenyepürét. Óvatosan hozzákevertem a habot, majd muffin formákba kanalaztam. Előmelegített sütőben, a szokásos 175°-on 20-25 perc alatt kész lett. Legközelebb dupla mennyiséget csinálok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése