Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. január 3., vasárnap

Vírusölő tökpüré házi csirke mellével


Az ilyenkor támadó vírusok ellen a konyhában is védekezhetünk! Csak megfelelő fűszereket kell alkalmazni, amit a "kis dögök" úúútálnak! :)
A sütőtököt egyforma kockákra vágtam, kókuszzsíron egy serpenyőben pirítani kezdtem. Só és frissen őrölt bors az alap, erre jön a vírusölő különítmény: friss, reszelt gyömbér (kb. 1 ek.), őrölt fahéj (fél kk.), őrölt szegfűszeg (késhegynyi), kurkuma (fél kk.), kevés curry fűszerkeverék. 2 szem aszalt szilvával édesítettem (meg a legvégén 1 kanál mézzel) és egy fél narancs levét csavartam rá a balance kedvéért. :) Az igazán bátrak még reszelhetnek rá fokhagymát is a vége felé! Kevés vízzel, fedő alatt puhára pároltam.
A házi csirkét tetszőleges módon ízesítjük és megsütjük. Én most citromos-fokhagymás bedörzsölést
hajtottam végre sütés előtt.
Tálalásnál tökmagolajjal koronázhatjuk.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése