Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2010. január 23., szombat

Csülkös zöldbab


Egytálételnek mondanám, esetleg meleg salátának. :) Mélyhűtő-ürítést tartottam, ebből született.
Volt egy kicsi (házi) füstölt csülköm, azt megfőztem, kicsontoztam, felkockáztam. (Jó részét megettem savanyú káposztával....:)) Volt egy kis zöldbabom is fagyasztva, ezt egy szeletekre vágott gerezd fokhagymával odatettem párolódni, kicsit sóztam, kevés őrölt köménnyel és (szintén mélyhűtött) kaporral fűszereztem. Mikor félig már megpuhult (5-6 perc), hozzáadtam a kockára vágott csülköt és 4-5 kis (fagyasztott) koktélparadicsomot. Összeforraltam az egészet még 5 percig.
A végén extraszűz olívaolajjal és citromlével öntöztem meg, így lett meleg saláta. Legközelebb főtt keménytojással díszítem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése